Achizite echipamente IT

Nr. 74/25.10.2019                                                                                 

INVITAȚIE DE PARTICIPARE

Denumirea achizitorului: Asociația OAMENII DE MÂINE, str. Ciocârliei, nr.31, Alba Iulia.

Obiectul contractului: COMPUTER NOTEBOOK (2 buc.) SI COMPUTER DESKTOP (4 buc) necesar desfășurării activităților din cadrul Proiectului PRO FORMA, cod SMIS 126688.

Durata contractului: 2 luni

Procedura aplicată:  Procedura este reglementată prin Ordinul MFE nr.1284/08.08.2016 privind procedurile de achiziții aplicabile beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene.

Data limită de transmitere a ofertelor: 29.10.2019 ora 16:00

Modalitatea de transmitere a ofertelor: prin posta/ predare personala la  sediul Asociației OAMENII DE MÂINE, str. Ciocârliei, nr. 31, Alba Iulia, jud. Alba, sau prin e-mail pe adresa office@oameniidemaine.ro.

Criteriul de atribuire:

Pentru stabilirea ofertei câștigătoare, criteriul de atribuire aplicat este „prețul cel mai scăzut”.

Precizări:

-Oferta tehnică trebuie sa descrie minim caracteristicile solicitate:

 Desktop All-In-One, cu procesor Intel Core i7-8565U pana la 4.60 GHz,diagonala 23,8”, Full HD, 8GB, SSD 512GB, DDR4, Tastatura + Mouse 

Notebook (laptopuri), cu procesor i7-8565U, placa video 2GB, DDR 5, Memorie 8 GB, SSD 256 GB M2, webcam HD, bluetooth 4.2, conectivitate 2xUSB 2.0/1xUSB3.1, 1xHDMI, baterie Li-Ion 37 WHr

-Oferta financiara trebuie sa menționeze prețul în lei (fară TVA si cu TVA) pentru fiecare tip de echipament IT.

 -Termenul de livrare 30 zile de la data semnarii contractului.

Persoana de contact:  VOINA Radu, membru comisie, email office@oameniidemaine.ro, telefon 0742-354 493.