Nr. 82/25.10.2019
INVITAȚIE DE PARTICIPARE
Denumirea achizitorului: Asociația OAMENII DE MÂINE, str. Ciocârliei, nr.31, Alba Iulia.
- Obiectul contractului: ECHIPAMENT MULTIMEDIA- Videoproiector si Tabla smartboard mobila necesare desfășurării activităților din cadrul Proiectului PRO FORMA, cod SMIS 126688.
Durata contractului: 2 luni
Procedura aplicată: Procedura este reglementată prin Ordinul MFE nr.1284/08.08.2016 privind procedurile de achiziții aplicabile beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene.
Data limită de transmitere a ofertelor: 29.10.2019 ora 16:00
Modalitatea de transmitere a ofertelor: prin posta/ predare personala la sediul Asociației OAMENII DE MÂINE, str. Ciocârliei, nr. 31, Alba Iulia, jud. Alba, sau prin e-mail pe adresa office@oameniidemaine.ro.
Criteriul de atribuire:
Pentru stabilirea ofertei câștigătoare, criteriul de atribuire aplicat este „prețul cel mai scăzut”.
Precizări:
-Oferta tehnică trebuie sa descrie minim caracteristicile solicitate:
Pentru videoproiector:
-videoproiector DLP SVGA 800×600, 3800 lumeni, contrast 22000: 1, lampa 15000 ore, format 4/3 si 9/16, conectivitate VGA, composite, USB
Pentru table smartboard mobila
-Tehnologie tactila IR, 10 puncte de atingere, stand mobil tabla interactiva, Diagonala minim 90”, format 4;3,
-Oferta financiara trebuie sa menționeze prețul în lei (fară TVA si cu TVA).
-Termenul de livrare 30 zile de la data semnarii contractului.
Persoana de contact: VOINA Radu, membru comisie, email office@oameniidemaine.ro, telefon 0742-354 493.