Achizitie echipament multimedia

Nr. 82/25.10.2019                                                                                 

INVITAȚIE DE PARTICIPARE

Denumirea achizitorului: Asociația OAMENII DE MÂINE, str. Ciocârliei, nr.31, Alba Iulia.

  1. Obiectul contractului: ECHIPAMENT MULTIMEDIA- Videoproiector si Tabla smartboard mobila  necesare desfășurării activităților din cadrul Proiectului PRO FORMA, cod SMIS 126688.

Durata contractului: 2 luni

Procedura aplicată:  Procedura este reglementată prin Ordinul MFE nr.1284/08.08.2016 privind procedurile de achiziții aplicabile beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene.

Data limită de transmitere a ofertelor: 29.10.2019 ora 16:00

Modalitatea de transmitere a ofertelor: prin posta/ predare personala la  sediul Asociației OAMENII DE MÂINE, str. Ciocârliei, nr. 31, Alba Iulia, jud. Alba, sau prin e-mail pe adresa office@oameniidemaine.ro.

Criteriul de atribuire:

Pentru stabilirea ofertei câștigătoare, criteriul de atribuire aplicat este „prețul cel mai scăzut”.

Precizări:

-Oferta tehnică trebuie sa descrie minim caracteristicile solicitate:

Pentru videoproiector:

-videoproiector DLP SVGA 800×600, 3800 lumeni, contrast 22000: 1, lampa 15000 ore, format 4/3 si 9/16, conectivitate VGA, composite, USB

Pentru table smartboard mobila

-Tehnologie tactila IR, 10 puncte de atingere, stand mobil tabla interactiva, Diagonala minim 90”, format 4;3,

-Oferta financiara trebuie sa menționeze prețul în lei (fară TVA si cu TVA).

 -Termenul de livrare 30 zile de la data semnarii contractului.

Persoana de contact:  VOINA Radu, membru comisie, email office@oameniidemaine.ro, telefon 0742-354 493.